1-700-50-56-50

תחרות ניווט ספורטיבי

תחרות ניווט ספורטיבי באדרנלין בשטח

הינה פעילות מעולה ליום כיף בו אתם רוצים לאתגר את עצמכם. תחרות ניווט ספורטיבי היינה תחרות קבוצתית.

בתחילת הפעילות תתבצע הדרכה מקצועית על עולם הניווט ולאחר מכן על הקבוצות לבצע תכנון מקדים של הניווט וכן חלוקה לקבוצות משנה. יום כיף אשר כולל תחרות ניווט ספורטיבי הקבוצות יוצאות לדרך כשעליהן לפתור כתבי חידה ומשחקי חשיבה בכל נ.צ.

ביום כיף הזה המסלולים עוברים בפינות יער ונוף קסומות ומותאמים לכל גיל ויכולת. תחרות ניווט ספורטיבי מפתחת יכולות אסטרטגיות, תכנון מקדים ועבודת צוות.

פעילות כיף לכל המשפחה

אם אתם מחפשים פעילות כיפית ומהנה לכל המשפחה, פעילויות ניווט בהחלט יכולות להתאים עבורכם. הניווט מתאים גם לגדולים וגם לקטנים, ויכול לגרום לכם לבילוי משפחתי מיוחד ויוצא דופן. המשימה המשותפת, השאיפה להגיע ליעד ולהצליח במשימה גורמת לליכוד וגיבוש משפחתי וכמובן גם להמון עניין. הניווט הוא חווייתי ומהנה, מאפשר לנו ליהנות מנופים, מפעילות ספורטיבית ומיציאה מהשגרה- כל הדברים שמתאימים ביותר לבילוי משפחתי שלא קורה בכל יום.

בנוסף לפעילויות ניווט, אנו בחברת אדרנלין מעבירים סדנה להתמודדות עם תנאי לחץ שמתאימה בעיקר למנהלים ולצוותי עובדים. מדובר בסדנה חווייתית שמעניקה כלים להתגברות על מצבים מלחיצים ותפקוד יעיל וטוב במצבים שכאלה.

סדנאות ניווט לצוותי עובדים

פעילויות הניווט מתאימות ביותר גם לאלו שמחפשים סדנאות מנהיגות לעובדים. הניווט מאגד את המשתתפים סביב מטרה משותפת וגורם להם לגיבוש והמון אתגר. אין ספק שגיבוש העובדים הוא חשוב ביותר והכרחי לתפקודו של ארגון. יחד עם זאת, חשוב לעשות זאת בדרך חווייתית ומאתגרת שתיצור הנאה רבה והרבה עניין. ניווט עונה על כל הדרישות האלו ובדיוק בגלל זה הוא נחשב לאחת מהפעילויות היותר מועדפות לגיבושי צוותים ומנהלים.

חייגו