1-700-50-56-50

הפעלות לימי הולדת לילדים שלא יפסיקו לגרוף מחמאות

הפעלות לימי הולדת לילדים שלא יפסיקו לגרוף מחמאות

הפעלות לימי הולדת לילדים שלא יפסיקו לגרוף מחמאות. כשכל מסיבת יום הולדת נראית אותו הדבר כמו זו שלפניה, מה הפלא שאתם מחפשים רעיון מיוחד ומקורי? אנחנו, באדרנלין, מציעים לכם משהו שונה.

אדרנלין בשטח | ימי כיף | ימי גיבוש | הפעלות ליום הולדת IMG_20160722_WA00111 הפעלות לימי הולדת לילדים שלא יפסיקו לגרוף מחמאות בלוג הפעלות ליום הולדת סדנאות מנהלים פיינטבול

משנה לשנה נהיה יותר ויותר קשה לחשוב על רעיון מקורי למסיבת יום הולדת של הילד. חבר אחד הזמין את כולם לבאולינג, השני ערך אצלו בבית מסיבת פיג’מות עם סרט ופיצה והשלישי בחר לערוך מסיבה קטנה ולהזמין רק מספר קטן של חברים. ומה אתם מתכננים לעשות? אדרנלין מציעה לכם מבחר רעיונות אטרקטיביים ומלהיבים לחגוג יום הולדת, מגוון הפעלות לימי הולדת לילדים.

מה אנחנו מציעים בחבילות הפעלות לימי הולדת לילדים?

חברת אדרנלין היא חברה המתמחה כבר שנים רבות בהפקות של ימי כיף ואירועים כגון ימי הולדת, בר ובת מצווה. במקום מסיבה שגרתית אנו מציעים לכם להוציא את הילדים לשטח וליהנות מחוויה שונה מלאה באדרנלין.

שעה וחצי של משחק לייזר טאג או פיינטבול, מסלול הישרדות, פארק חבלים או פעילות אתגרית אחרת. אלו הם חלק מהפעילויות המבוקשות ביותר אצלנו ואנו דואגים להתאים אותן לגיל ולמספר הילדים בקבוצה.

יום ההולדת נערך בשטח פתוח בתוך מתחם מסודר, כאשר אנחנו דואגים להביא את כל הציוד ולתאם אתכם מראש נקודות זמן לפריסת אוכל ושתייה, במידה ותהיו מעוניינים בכך.

יום הולדת עם ערך מוסף

אנחנו מאמינים שאפשר לשלב בין כיף ושמחה לבין תוכן ולכן הפעילויות שלנו מגיעות עם ערך מוסף: כל ילד זוכה לקחת חלק ולהכיר בעצמו צדדים חדשים שהוא טרם גילה. הקבוצה כולה מתגבשת ומתקרבת והחוויות שנוצרות נשארות איתם לחיים.

לא לילדים בלבד

האטרקציות שלנו מתאימות גם לילדים קטנים, בני חמש ומעלה וגם לבני נוער, אבל האמת היא שלא פעם אנו רואים כיצד המבוגרים גם כן נהנים לקחת חלק, לנסות ולאתגר את עצמם בפעילויות השונות. אם תרצו לתכנן פעילות שמתאימה לקבוצה הכוללת ילדים ומבוגרים גם יחד, נשמח לעמוד לשירותכם.

באדרנלין בשטח תוכלו למצוא מגוון פעילויות לימי הולדת למגוון רחב של גילאים וגם אפילו למבוגרים 
בזכות השטח הגדול של המתחם המוניטין הרב והידע שצברנו במשך השנים אנו יכולים להציע הפעלות רבות כגון משחקי פיינטבול משחקי לייזר טאג קיר טיפוס משחקי הישרדות פארק חבלים ימי גיבוש ימי כיף ועוד ועוד 

לבירור מידע נוסף אודות סוגי האטרקציות וקבלת הצעת מחיר, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון או דרך האתר. עכשיו אתם כבר יודעים בדיוק איך אתם הולכים לחגוג את יום ההולדת הבא.

יכול לעניין אותך

יום הולדת לגיל 13

יום הולדת לגיל 13 הילד שלכם הגיע לגיל מצוות? יום הולדת 13 הוא אחד הימים החשובים ביותר בחייו. אתם בטח מארגנים לו אירוע בר מצווה

קרא עוד »

יום כיף לצוות עובדים

יום כיף לצוות עובדים אדרנלין בשטח שמחה לחלוק עמכם את הרעיונות המקוריים ביותר שלה להפקת יום כיף לצוות עובדים! ימי כיף, ימי גיבוש וערבי מחלקה

קרא עוד »
חייגו