1-700-50-56-50

יום הולדת אתגרי לילדים

יום הולדת אתגרי לילדים – מה שהילדים של היום אוהבים

הילדים של היום אוהבים לחגוג ימי הולדת כמו מבוגרים. ימי הולדת מיוחדים כמו בטלוויזיה – יום הולדת הישרדות, יום הולדת אתגרי בסגנון וייפאאוט, הפעלה מיוחדת, תחרותית, עם הרבה אקשן ספורט ועוד. כשמתכננים יום הולדת לילדים ומחפשים הפעלות לילדים גדולים ישנן אפשרויות רבות. תוכלו לבחור ממגוון ימי הולדת והפעלות אפשריות. יום הולדת אתגרי המורכב מפעילויות ספורטיביות שונות כמו קיר טיפוס, אומגה, משימות צוות, קרבות פיינטבול, תחרות ירי ספורטיבי, פארק חבלים, קרטינג פדלים, חץ וקשת ועוד רעיונות מיוחדים ומהנים במיוחד.

יום הולדת אתגרי לילדים – מבחר פעילויות ספורט ואתגר לבחירתכם

בחירת פעילויות והפעלות להרכבת יום הולדת אתגרי והתאמה שלהם לגילאי הילדים ולתחומי העניין שלהם מומלצת ביותר. אם תרצו להתמקד במשחקי מלחמה תוכלו לארגן קרבות לייזר טאג בהם נלחמים הילדים זה בזה עם רובי לייזר מיוחדים ומתקדמים, משחק פיינטבול המדמה לחימה בחוליות, משימות הסוואה וציוד מיוחד הכולל רובים וכדורי צבע ומשאיר את הילדים נרגשים ונלהבים וכמובן אירוע מאסטר שף, או קייטרינג בשטח להשלמת החוויה. ניתן לבחור מתוך מגוון תכניות להפעלת יום הולדת אתגרי או להרכיב חבילה אישית המותאמת במיוחד בשבילכם.

 

אדרנלין בשטח | ימי כיף | ימי גיבוש | הפעלות ליום הולדת פיינטבול_ילדים_6-1024x576 יום הולדת אתגרי לילדים בלוג הפעלות ליום הולדת ימי גיבוש ימי כיף ימי כיף לעובדים סדנאות מנהלים פיינטבול

ום הולדת אתגרי לילדים מתאים לילדים בכל גיל

יום הולדת אתגרי לילדים עם חברת אדרנלין בשטח מאפשר לכם לארגן יום הולדת לילדים בגילאים 9 עד 13 לחגוג יום הולדת כמו גדולים. יום הולדת אתגרי לילדים הוא יום הולדת מיוחד, אתגרי ובלתי נשכח אשר כולל שימוש במתקנים מיוחדים, בציוד מגניב ומלווה במפעיל מקצועי אשר סוחף אחריו את הילדים ודואג לשתף אותם בפעילויות תוך שמירה על הבטיחות. אם אתם רוצים לחגוג יום הולדת אתגרי לילדים שמרגיש כמו אירוע של מבוגרים – יום הולדת עם אדרנלין בשטח מתאים במיוחד בשבילכם!

יכול לעניין אותך

פיינטבול לייזר טאג ימי כיף גיבוש

ימי גיבוש בפארק אתגרים

ימי גיבוש בפארק אתגרים מחפשים פארק אתגרים בשביל להביא לשם את העובדים ליום הגיבוש השנתי? אדרנלין בשטח במזמינה אתכם לחוויה אתגרית לאנשים חסרי מנוח בפארק

קרא עוד »
חייגו