1-700-50-56-50

ימי כיף בלתי נשכחים עם אדרנלין

ימי כיף בשילוב יינטבול לייזר טאג

ימי כיף לעובדים לקבוצות ולכל המשפחה

יום כיף הפך להיות דבר מאוד בנאלי ושגרתי בקרב המון חברות. רובן יגיעו אל הרצאה כלשהיא או יזמינו פוט מסאג’ למשרד, אך אם אתם מחפשים יום כיף בלתי נשכח – חברת אדרנלין בשטח תציע לכם מגוון רחב של פעילויות, שיוציאו אתכם מהשגרה ויכניסו בכם את האדרנלין.

יום כיף לעובדים מבית אדרנלין בשטח מבטיח לכם ולעובדים שלכם הנאה מקסימלית מיום כיף בלתי נשכח!

יום כיף לחברות

יום כיף לחברות בפארק אתגרים של אדרנלין בשטח מציע לכם היצע גדול במיוחד של פעילויות מהנות, בהן יש דגש גדול על עבודת צוות ועזרה אחד לשני. אנו תופרים עבורכם את היום כיף מתחילתו ועד סופו. בהתחלה הקבוצה תגיע ותוכל ליהנות מנשנושים ומשתיה צוננת וחמה ולאחר מכן נתחיל בפעילויות, כגון: משחקי חברה שמטרתן לעודד עבודת צוות ופיתוח מחשבה בקבוצה, פארק חבלים, משחקי פיינטבול, משחקי לייזר טאג ועוד. בסוף היום תוכלו ליהנות מארוחה משובחת וטעימה, כי אחרי כל האנרגיות שתשרפו תהיו בטוחים שתהיו רעבים!

יום כיף באדרנלין בשטח

יום כיף באדרנלין בשטח הוא השילוב המושלם בין הנאה וכיף, לבין שילוב של ערך מוסף ושימת דגש גדול על גיבוש, עבודת צוות ופיתוח הנושא של עזרה אחד לשני. ימי כיף באדרנלין בשטח הם מהנים ויחד עם זאת מוציאים את הקבוצה מגובשת ומחוזקת בהרבה יותר מהרגע שנכנסה אל המתחם.

נושא הגיבוש חשוב בכל סוגי החברות מהקטנות ועד הגדולות ביותר, צוות מגובש עובד בהרבה יותר ולגמרי ניתן לראות זאת בסביבת העבודה ולכן השקעה בימי כיף וגיבוש הוא דבר חשוב במיוחד ומשתלם לכל הצדדים.

מחפשים ימי כיף לחברה?

מחפשים אחר ימי כיף מהנים לחברה בה אתם עובדים? רוצים השנה להוציא את כל הח’ברה ליום כיף וגיבוש שונה, מיוחד ומהנה יותר משאר הפעילויות הקודמות שעשיתם בעבר? אנחנו מזמינים אתכם לנסות אותנו ולהכיר את הפארק אתגרים המיוחד שלנו וצוות המדריכים, שישמח ליצור עבורכם את יום הכיף והגיבוש המושלם.

אדרנלין בשטח | ימי כיף | ימי גיבוש | הפעלות ליום הולדת יום-כיף-לעובדי-חברה ימי כיף בלתי נשכחים עם אדרנלין אירועי בנות מצווה אירועי בני מצווה בלוג הפעלות ליום הולדת חגיגות בר מצווה יום הולדת אתגרי ימי גיבוש ימי כיף ימי כיף לעובדים לייזר טאג סדנאות מנהלים פיינטבול פעילויות לילדים

ימי כיף ומגוון הפעלות

כל אחד מאתנו זקוק לאתנחתא משגרת היום יום ויום כיף הוא הדרך המושלמת לעשות זאת.
חברת אדרנלין בשטח מפיקה ימי כיף ומגוון הפעלות בפארק אתגרים בחולון ומחוצה לפארק.
אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו ולחוות חווית יום כיף מיוחדת, כפי שעוד לא חוויתם בעבר, עם מגוון פעילויות אקסטרים,
כמו: משחקי פיינטבול, משחקי לייזר טאג, טיפוס על פארק חבלים, קירות טיפוס, קרבות חץ וקשת ועוד מגוון הפעלות.

ימי כיף ומגוון הפעלות בפארק אתגרים אדרנלין בשטח

מגוון רחב של חברות ומשפחות מגיעות אלינו לפארק אתגרים אדרנלין בשטח כדי לחוות ימי כיף ומגוון הפעלות בקונספט שונה של פארק אתגרים מיוחד עם פעילויות, שלא ניתן לעשות בכל מקום, כגון: פארק חבלים לא שגרתי בנוף הישראלי, שבד”כ ניתן לראות בפארקים באירופה. בנוסף בפארק אתגרים תוכלו ליהנות ממשחקי פיינטבול ומשחקי לייזר טאג, קרבות חץ וקשת, טיפוס על קירות טיפוס ועוד ועוד.

ימי כיף ומגוון הפעלות אקסטרים

אם אתם מעוניינים לצאת ליום כיף סתם כדי לנקות את הראש אנחנו ממליצים לכם ללכת אל הים, אבל אם אתם רוצים לצאת אל יום כיף כדי באמת ליהנות מחוויה שונה ומיוחדת, אנחנו מזמינים אתכם להגיע אל הפארק אתגרים שלנו בחולון. ימי כיף ומגוון הפעלות מיוחדות שישאירו לכם טעם של עוד בפארק אתגרים אדרנלין בשטח. אנו מציעים ללקוחותינו הנאה מקסימאלית מפעילויות אתגריות מהנות, אווירה טובה, אוכל מעולה (במידה ותרצו לבצע הזמנה) וחברה טובה.

יום כיף עם פעילויות בליווי צוות מדריכים מוסמך

בין אם אתם נמצאים על פארק החבלים או יורים בקרבות לייזר טאג, צוות המדריכים שלנו תמיד נמצא יחד אתכם, על מנת לוודא שכולם בסדר והמשחק מתנהל כשורה. לפני כל תחילת פעילות תעברו הדרכת בטיחות ותקבלו את הציוד והלבוש המתאים על מנת לשמור על ביטחונכם האישי ושמירה על חוקי המשחקפעילות. אם הנכם חוששים לעלות על אחד מן המתקנים מתוך קושי אישי, לדוגמא: פחד מגבהים, צוות המדריכים שלנו כאן כדי להרגיע אתכם ולסייע לכם לאורך כל הפעילות, כך שאתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם נמצאים בידיים טובות.

רוצים לשבור את השגרה ולארגן יום כיף או יום גיבוש לכל עובדי החברה שלכם? מעוניינים לעשות יום כיף מגבש למשפחה? או סתם אתם רוצים ליהנות יחד עם כל החברים? אנו מזמינים אתכם להגיע אל פארק אתגרים אדרנלין בשטח חולון וליהנות מחוויית יום כיף שונה ומיוחדת, כפי שעוד לא חוויתם בעבר ולהתחיל ליהנות מהאדרנלין שיזרום לכם בכל הגוף! הפארק שלנו הוא המקום המושלם כדי להשתחרר מכל המחשבות, הלחצים והמחויבויות לרגע אחד ופשוט ליהנות מן הרגע עם האנשים שאתם באמת רוצים ליהנות איתם מיום כיף אמתי!

לפרטים נוספים על ימי כיף באדרנלין בשטח וקבלת הצעות מחיר על חבילות ימי כיף חייגו 1700-50-56-50

 
 

יכול לעניין אותך

יום כיף לעובדים יום גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעסקים

ימי גיבוש לעסקים אחת לשנה מקובל במרבית החברות להוציא את העובדים אל מחוץ למשרד לפעילות מהנה ומפנקת. ימי גיבוש לעסקים מאפשרים לצוותי העובדים להתאוורר, לנקות

קרא עוד »

פעילויות גיבוש לעובדים

פעילויות גיבוש לעובדים מגוון פעילות גיבוש אקסטרים מאתגרים פעילויות גיבוש לעובדים הפכו פופולריות מאוד בשנים האחרות. כמעט ואין חברה או ארגון שלא מארגן פעילות גיבוש

קרא עוד »
יום הולדת מקורי

יום הולדת מקורי

יום הולדת מקורי יום ההולדת שלכם או של הילדים מתקרב ואתם מתלבטים איך לחגוג? אין ספק שהמשימה של ארגון יום הולדת מקורי אינה פשוטה כל-כך.

קרא עוד »
ימי הולדת לבנות

ימי הולדת לילדות

ימי הולדת לילדות ארגון ימי הולדת לבנות הוא אתגר לא פשוט. כל ילדה יש לה את הבקשות שלה והפנטזיות שלה כיצד היום הולדת הולכת להיות

קרא עוד »
חייגו