1-700-50-56-50

ימי הולדת לבנים בגיל 14

ימי הולדת לבנים בגיל 14

גיל 14 הוא גיל מעבר בין ילדות לנערות, שנה לאחר חגיגות בר מצווה, הילד כבר גדל וכנראה שקוסמים וליצנים לא הולכת להיות הבקשה שלו לחגיגות יום ההולדת הקרוב.

יום הולדת במתחם אדרנלין בשטח

הילד הגיע לגיל 14 והחלטתם שהגיע הזמן לפרגן לו ולפנק אותו בחגיגה שווה במיוחד עם כל החברים? מתחם אדרנלין בשטח הוא לגמרי מה שאתם מחפשים! במתחם אדרנלין תוכלו לארגן יום הולדת 14 שהילד והחברים לא יוכלו לשכוח וימשיכו לדבר על האירוע במשך תקופה ארוכה.

יום הולדת מושלם

מתקשים בבחירה? אנו נעזור לכם בשמחה:) אם אתם השנה החלטתם שהיום הולדת הולכת להיות הכי מושקעת שיש, נרשום לכם לגבי מספר פעילויות שילדים בני 14 מאוד אוהבים! והכל כמובן נכתב מתוך הנסיון האישי והעשיר שלנו בארגון ימי הולדת לבנים בגיל 14.  

תכנון יום הולדת מושלם

ראשית, בדקו טוב את כמות הילדים שמגיעה ליום ההולדת, ברגע שתהיו ערוכים לכמות הילדים, תדעו כמה חטיפים, שתיה ונשנושים כדאי לרכוש וכמובן האם מספיקים רק 2 רכבים או שתאלצו להיעזר במסיעים נוספים/ השכרת רכב לנסיעה. לפני שתסגרו איתנו את יום ההולדת נציע בפניכם את כל האפשרויות, אשר פרוסות בפניכם, אך לפני כן, מוזמנים לקרוא על מספר פעילויות מאוד מהנות בימי הולדת לבנים בגיל 14!

פעילויות

אם הילד וחבריו חובבים פעילויות אתגריות מיוחדות נציע לכם להתחיל את היום עם פיינטבול מטורף במתחם שלנו, הילדים יתחלקו לקבוצות ויבצעו מספר מערכות של תכנון אסטרטגית לחימה ויריות, כמובן שהכל נעשה ברוח טובה וגם הקבוצה המפסידה תצא לאחר שהיא מאוד נהנתה 🙂 לאחר משחקי פיינטבול הילדים ימשיכו לפרוק אנרגיות בקיר הטיפוס שלנו ולקינוח מסלול מרגש במיוחד בפארק חבלים שלנו, מסלול שכל ילד יצא ממנו בהיי מטורף. כמובן שגם המבוגרים יכולים לקחת חלק בכל הפעילויות!

חייגו