1-700-50-56-50

מתחם קיר טיפוס

מתחם קירות טיפוס בפארק אתגרים אדרנלין בשטח

אדרנלין בשטח | ימי כיף | ימי גיבוש | הפעלות ליום הולדת jr4a9231_optimized מתחם קיר טיפוס

חברת אדרנלין בשטח עוסקת בהפקת ימי כיף וגיבוש יצירתיים, מגבשים ומעניינים לחברות כעשרים שנים. החברה מפיקה ימי כיף לקבוצות קטנות, בינוניות וגדולות במיוחד. אם אתם מחפשים מקום בו אפשר להשתולל, להוציא אנרגיות, ליהנות במיוחד יחד עם כל חברי הצוות, פארק אתגרים של אדרנלין בשטח הוא המקום המושלם עבורכם.במקום תוכלו ליהנות ממשחקי פיינטבול, משחקי לייזר טאג, קירות טיפוס, פארק חבלים אתגרי ועוד שלל פעילויות שהצוות המקצועי שלנו יכין עבורכם. יום כיף הוא יום שבו חברי הקבוצה יכולים ליהנות ולהשתחרר מכל הלחצים שבשגרה, מאוד מומלץ להגיע אל ימי כיף עם העובדים, משפחה וחברים. אנו בחברת אדרנלין בשטח מארגנים גם ימי גיבוש מותאמים לעובדים וקבוצות שונות של אנשים שזקוקים לגיבוש באווירה שונה, עם מגוון פעילויות, סדנאות ומשחקי חברה.

במתחם 4 קירות טיפוס. 

במספר מסלולים ברמות קושי שונות.

הפעילות מלווה במדריכים מקצועיים צמודים.

הפעילות מתאימה מגיל 8 ומעלה.

מתחם קירות טיפוס מקצועי בגובה 9 מטרים

מתחם קיר טיפוס שנמצא בפארק אדרנלין הוא המקום המאתגר והחווייתי ביותר. במתחם מחכה לכם קיר טיפוס גדול ומקצועי המתאים לרמות שונות. קיר הטיפוס מאובטח ועומד בנהלים ובתקנות המחמירות ביותר וערוך כדי לספר לכם חוויה יוצאת דופן של פעם בחיים. מחפשים פעילות אתגרית מיוחדת שמתאימה לכל המשפחה?

מתחם קיר טיפוס הוא מקום שלם שמספק הזדמנות מצוינת לבחון את הגבולות שלכם תוך כדי הנאה צרופה. מפחדים? אל תדאגו! המדריכים המקצוענים שלנו ידאגו לאבטח אתכם וללוות אתכם לאורך כל הפעילות, כך שממש אין סיבה לפחד. במתחם שלנו מחכה לכם קיר טיפוס מהמתקדמים בארץ שבו ניתן לקיים תחרויות טיפוס או לטפס לשם האתגר האישי. מדובר בפעילות המושלמת לימי כיף משפחתיים, ימי כיף לעובדים וחברות , ימי כיף זוגיים או סתם לשם האתגר והחוויה האישיים שלכם. בואו לטפס גבוה עם חברת אדרנלין בשטח.

הפעלות וימי גיבוש לימי כיף עם קבוצת אדרנלין בשטח

חברת אדרנלין בשטח מפיקה אירועים לימי כיף כבר מעל 20 שנה. באדרנלין יש אפשרות לקיים את האירוע בפארק האתגרים של אדרנלין באחד או יותר מתוך עשרה מתחמי פעילות אתגריים. פארק אקסטרים באווירה של טבע במרכז הארץ עם דגש על מקצועיות וניסיון עשיר של צוות העובדים באדרנלין בשטח, לתכנון והפקת אירוע בלתי נשכח. פארק אתגרים חולון הוא המקום המתאים לאלה שרוצים לקיים אירוע בלתי נשכח, מי שמבקש אירוע שונה, לא עוד אירוע במועדון, מי שרוצה שידברו על האירוע שלו שנים אח”כ. בפארק אתגרים ניתן לקיים התכנסות לפני ו/או אחרי הפעילות ולחגוג בדיוק כמו שחלמתם.

פירוט מגוון האטרקציות לימי כיף בפארק אתגרים אדרנלין בשטח:

אדרנלין בשטח | ימי כיף | ימי גיבוש | הפעלות ליום הולדת סדנאות_מנהלים_עם_אדרנלין_בשטח מתחם קיר טיפוס

 
חייגו